Tuesday, January 12, 2010

Bästa julklappen ever

Nu kan jag inte hålla mig längre, jag måste bara berätta om min fantastiska julklapp. Det var absolut bästa julklappen för någon som är inredningstokig, shoppinggalen och älskar kul hotell.

En resa till London!! 4 hela dagar i London på The Mandeville Hotel i slutet av mars. Inte för hela familjen som jag först trodde och inte bara jag och mannen utan, och det är här det förträffliga kommer in, - jag och en tjejkompis. Våra respektive hade nämligen slagit sig ihop och kommit fram till att det här är vad vi gärna vill göra, men de orkar inte med våra shoppingrundor så då fick de den här idén. Halleluja!
.
Hotellet, ser väldigt spännande ut och... oj vad vi ska springa benen av oss i affärer. Kan knappt vänta. Bilder från The Mandeville Hotel.
.

No comments:

Post a Comment