Sunday, December 12, 2010

Stora jullådan framme

Tredje advent och jag har tagit fram alla juldekorationerna till granen. Hela lådan är faktiskt full av alla möjliga dekorationer som jag haft hängande genom åren men tröttnat på. Otroligt vad man samlar på sig, tror jag behöver göra en rejäl utrensning. Framförallt är det nog tomtarna jag tröttnat på och en massa röda kulor. Känner inte för rött alls i år. Tror jag sparar de bästa och gör mig av med skrafset. Men de här vita kulorna och silvriga stjärnorna får vara med i år igen.

Today I have the old box out with Christmas dekorations. I really need to do get rid of some of the old stuff that I don't use any more. But these white baubles and silver stars will be in the tree this year again.


Foto Purple Area. Prylarna är gamla men kommer från Granit (kulorna), Ikea (stjärnorna) och Åhléns (den stora toppstjärnan).

No comments:

Post a Comment