Wednesday, March 31, 2010

Anthropologie på Kings Road

Efter ett tips här på bloggen så hade jag antecknat Anthropologie på min lista. Så när vi var på Kings Road blev det ett besök, och det här är verkligen en butik som jag blev riktigt glatt överraskad över. Det var flower power, bohemiskt, vintage, industri, härliga färger och mönster, blandade stilbrytningar. Sött, gulligt och tufft allt på en gång. Överhuvudtaget väldigt annorlunda kläder och inredningsprylar. En hemtrevlig och trivsam butik. Jag köpte en av böckerna 'etcetera' på bilden nedan med mig hem. Ska ta en kväll nu under påsken och mysa lite och läsa den. Bilderna är mina egna.

Du hittar hela listan på bra shopping i London under kategorin 'Shopping London'.

.
Den stora hästen i bilden till höger, visst var det en sådan med i 'Morden i Midsomer' för ett tag sedan? Eller är det kanske bara jag som ser sådana pensionärsdeckare.

No comments:

Post a Comment